Оплата, доставка, повернення

Оплата товару

  • Оплата післяплатою "Нова Пошта" та "Укрпошта".
  • Оплата на розрахунковий рахунок. Є можливість продажу з ПДВ, ціна не змінюється.
  • Оплата менеджеру магазину POS-терміналом при самовивозі.
  • Оплата онлайн через форму замовлення товару на сайті. Необхідно натиснути кнопку "Оплатити" та перевести кошти через систему платежів LiqPay.

Доставка

Доставка товару здійснюється транспортними компаніями “Нова Пошта” та “Укрпошта” за рахунок покупця, окрім випадків коли на доставку діє акційна пропозиція.

При замовленні товару з післяплатою, покупець самостійно оплачує послугу повернення готівки.

Важливо! На складі транспортної компанії “Нова Пошта” товар зберігається протягом 5-ти робочих днів з урахуванням дня надходження відправлення до відділення.

Зверніть увагу, що у разі закінчення терміну зберігання товару на складі транспортної компанії “Нова Пошта” повторна відправка товару здійснюється за рахунок покупця.

Адресна доставка можлива “Новою Поштою” та “Укрпоштою”


Обмін та повернення

З усіх питань, пов'язаних з технічним обслуговуванням виробів, звертайтеся у спеціалізований сервісний центр: +38(098)122-57-58, 33024, м.Рівне, вул.М.Старицького,50а

Згідно ст.8 цього Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.
Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) на його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.